G‘aybulloh as-Salom. Oltin tuvak kimga kerak? (1990)

Paxta va boshqa ekin maydonlari oqilona va jo‘yali bir tarzda qayta ko‘rib chiqilmasa, paxtaning narx-navosi unga sarflanayotgan mehnat va jahon bozori bilan moslashtirilmasa, qishloq ahlining ahvoli keskin yaxshilanmasa (mening tasavvurimda O‘zbekistonimiz dastavval saxiy, vallomat bobodehkon timsolida gavdalanadi!), daromad buromadni taqozo davomi…

Umarali Normatov. Serjilo kulgi (1991)

Abdulla Qodiriyning hajviy merosi hanuzgacha to‘laligicha yig‘ilgan, atroflicha o‘rganilgan emas. Adibning hajviy iste’dodi 20-yillarda to‘laroq namoyon bo‘lgan. Yozuvchi o‘sha kezlari bizda «o‘tkir kulgi ijodchilari yo‘qligidan», «bu kungi hajviyotimizda keskinlik» yetishmayotganligidan afsuslanadi. «Biroq yaxshi xususiyatimiz shundaki, har zamon jamiyatning qitig‘ini izlaymiz, davomi…

Bosmachilik: haqiqat va uydirma (davra suhbati) (1991)

Xalq tarixi xalqqa qanday yetkazilmoqda. Bosmachilik?! Moxiyat anglab yetilmaganda… So‘zi boshqa, ishi boshqa… Milliy-ozodlik kurashchilari… Hujjatlar tilga kirsa… Tasavvurni o‘zgartirish kerak… Davra suhbatida O‘zFA Tarix institutining Oktyabr inqilobi va fuqarolar urushi bo‘limi mudiri, tarix fanlari nomzodi Marat Hasanov, shu institutning davomi…


Maqolalar mundarijasi