Tohir Malik. Poydevor (1989)

1. Sizningcha sotsial-siyosiy islohotlar sharoitida milliy munosabatlarni rivojlantirishning istiqbollari qanday? 2. Ko‘pmillatli davlatimizda milliy tillarning o‘rni va ahamiyati sizningcha qanday bo‘lishi kerak? 3. Milliy madaniyatlarning boyish yo‘llari haqida sizning tasavvuringiz? 1. Har birimiz farzandlarimizning iqbolini o‘ylab, bosgan qadamini kuzatamiz, kimlar davomi…

Zominda “Yoshlar va ekoturizm” forumi bo‘lib o‘tdi

Jizzax viloyati Zomin tumanida O‘zbekiston Respublikasi O‘rmon xo‘jaligi davlat qo‘mitasi va Yoshlar ishlari agentligi hamkorligida “Yoshlar va ekoturizm” forumi bo‘lib o‘tdi. Forumda respublikamizda faoliyat olib borayotgan o‘rmon va ov xo‘jaliklarida mehnat qilatgan yoshlar, ekofaollar va jurnalistlar ishtirok etdi. Forumning ochilish davomi…

Gulchehra Asronova. So‘nggi qo‘ng‘iroq (hikoya)

Bizning 8-“A”dan birinchi bo‘lib sevgi savdosi Ahmad mallaning boshiga tushganiga oradan shuncha yil o‘tib ham ishongim kelmaydi. Sarg‘ish yuzini moshday-moshday sepkil qop¬lagan shumshuk partadoshimning tuppa-tuzuk nozik ko‘ngli borligi yetti uxlab tushimga kirmagandi. Lekin tanaffus payti hammamiz to‘planib turgan davrada oshiq davomi…

Marhabat Boyg‘ut. Hokimning ayoli (hikoya)

Qiziq. Ikki ming o‘n birinchi yilning noyabrida yer kurrasida yetti milliardinchi inson tug‘ildi. Ro‘yxatga olindi. “Ko‘ksandiq” xuddi shunday xabarladi. Yettinchi noyabrda. Yetti milliard dedi. Keyin “ko‘ksandiq”dan “Qo‘ng‘ir” guruhining qo‘shig‘i berildi. Uzun, xushqomat qiz: “Dunyo…dunyo… dunyo-ey. Dunyoga kim ega-ey?..” deya xonish davomi…

Miraziz A’zam. Mirtemir

Minazini buzmay larzakor va jarangdor polapon qushday ohista Yassi bo‘ylab cho‘ng alp singari zaytunzor aro devkor va yovqur She’r yobonlarida yovshan chechaklarini tergan yozuqli qaysar Suluv she’riyatning tug‘in ko‘tarib Jinday g‘azalxon, tanti shoir Mirtemir kelayotir!.. G‘afur G‘ulom Men eng oldin davomi…

Quddus A’zamov. Tarjima va adabiy jarayon (1989)

Ma’lumki, O‘zbekistonda o‘zbek tilidan rus tiliga tarjima adabiy jarayon, katta hodisa sifatida 20—30-yillarda shakllandi. Bu serzahmat xayrli san’atning darg‘alari o‘sha suronli, repressiya kezlarida ham mumkin qadar o‘zliklarini saqlab turdilar, badiiy tarjimaning xalqlar do‘stligini barpo qiluvchi «elchilik» an’analariga sodiq qolib, ibratga, davomi…