Abdurazzoq Karimov. So‘zlashuv odobi har joyda kerak

Qadimdan bozorlar kishilarning faqat moddiy ehtiyojini qondiradigan maskan bo‘libgina qolmay, ularning dunyoqarashini kengaytiradigan, ma’naviyatini boyitadigan, madaniyatini yuksaltiradigan joy ham bo‘lib kelgan. Ayniqsa, o‘tmishda Movaraunnahr bozorlarida bobolarimiz so‘zlashuv madaniyatiga alohida e’tibor berganlar. Tilimizdagi nozik iboralar, go‘zal ta’rif va tavsiflar, yuksak maqtov davomi…

Kamola Alibekova. Nega ichasiz?

Odamzot dunyoga baxtli yashash uchun kelgan, desak adashmaymiz. Dunyodagi jamiki mavjudotlarga berilmagan ong va aqlning aynan insonga tuhfa etilgani bunga asos bo‘la oladi. Lekin ba’zi illatlar borki, o‘z baxti tomon odimlayotganlarni lohas qiladi, sillasini quritib, hayotdagi maqsadini unutib qo‘yishga sabab davomi…

Damin Jumaqulov. Aldov dardi

Birovni do‘st bilib, unga ishonib, oqibatda holi zabun bo‘lgan, to‘g‘rirog‘i, aldangan kishi, shubhasiz, moddiy va ma’naviy zarar ko‘radi, siqiladi, sog‘ligi yomonlashadi. Ammo ozroq vaqt o‘tgach ishlari o‘nglanadi, sog‘ligini tiklaydi, dard-u alamlarini unutadi. Ba’zilar esa qismatimda shunday ko‘rgilik bor ekan, deb davomi…

Vosit Ahmatxonov. Multfilmlar kimlar uchun?

«Oynai jahon»da multfilm namo­yish etilmoqda. Lekin uning tomoshabini – kichkintoy boshqa mashg‘u­lot bilan band-u, kattalar esa multfilmni qiziqib tomosha qilishmoqda. Nega shunday? Chunki bugungi multfilmlarning aksariyati go‘yo kattalar uchun yaratilayotganday. Darhaqiqat, multfilmlar kimlar uchun yaratiladi? Bugun ularni kimlar tomosha qilmoqda? davomi…

Maqolalar mundarijasi